საგნობრივი ღონისძიებების და პროექტები
2013- 2014 სასწ.წელს განხორციელებული
ი ს ტ ო რ ი ა შ ი
დაგეგმილი
ღონისძიება
განხორციელების
დრო
კლასი
დისკუსია ,,რატომ ხდება კონფლიქტები?’’
19-09-2013
მე-8 კლასი
,,27 სექტემბერი- ჯვართამაღლება და აფხაზეთის დაცემის
დღე’’
27- 09-2013
მე-8 კლასი
პროექტი ,, გავუფრთხილდეთ ბუნებას’’
10-10-2013
მე-6 კლასი
დისკუსია ,, რას ნიშნავს ვიყო ტოლერანტი?’’
22-10-2013
მე-6 კლასი
ღონისძიება,, დავითობა’’
7-02-2014
VI-VIII-IX კლასები.
სასკოლო ღონისძიება,, 25 თებერვალი’’
25-02-2014
მე-6,მე-9, მე-10,მე-12 კლასები
პროექტი,, რა? სად? როდის?’’
25-03-2014
VIII- IX-X-XI-XII კლასები
სასკოლო ღონისძიება,, 9 აპრილი’’
9-04-2014
მე6, მე-8 კლასები
სასკოლე ღონისძიება ,,26 მაისი- საქართველოს დამოუკიდებლობის
დღე’’
23-05-2014
მე-6-7-8-9 კლასები
დისკუსია,, რამდენად დაცულია ბავშვთა უფლებები მსოფლიოში
და საქართველოში?’’
დოკუმენტური ფილმების ჩვენება
2-06-2014
საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.
საკლასო ვიქტორინა ისტორიაში
,, ომი და მშვიდობა’’
30.05.2014
მე-8 კლასი;
ვიქტორინა-სააზროვნო დავალებებით და აქტივობებით,
ძირითდი თემა ომი და ომებს შორის პერიოდები მსოფლიო ისტორიაში.
ინტელის გეგმით განხორც. პროექტი,,ჩვენი შექმნილი ისტორია’’
წიგნის სასკოლო პრეზენტაცია
10- 06- 2013
მე-10 კლასი
აღნიშნულ სასწავლო
წელს მოსწავლეებთან ერთად დაიგეგმა და ჩავატარეთ ისტორიული სასკოლო ღონისძიებები,რომლის მიზანი იყო მნიშვნელოვანი ისტორიული თარიღების, მოვლენების და პიროვნებების შესახებ მოსწავლეების ინფორმირებულობა, თუ რატომ არის
უქმეები, დასვენების დღე მაგ : 9 აპრილი, 9 მაისი, 26 მაისი, 12 მაისი.. ასევე აუცილებელია
ქვეყნის ისტორიაში მომხდარი მოვლენების და პიროვნებების გაცნობა ყველა საფეხურის მოსწავლეებისთავის,
ვინც დიდი როლი შეასრულა ქვეყნის გაერთიანებისათვის, თავისუფლებისათვის და გადარჩენისთვის
ბრძოლაში მაგ: დავით აღმაშენებელი, ანდრია პირველწოდებული..ამასთან, ღონისძიებების
დაგეგმვაში მნიშვნელოვანი იყო თვითონ მოსწავლეების
მონაწილეობა და მათი დიდი შრომა.
გარდა ისტორიული თარიღებისა ჩავატარეთ ინტელექტუალური
ვიქტორინა მე-8 კლასში, სასკოლო ინტელექტუალური
ღონისძიება, დისკუსიები, პრეზენტაციები ისტორიულ თემებზე, სადაც მოსწავლეები დიდი
ინტერესით და მონდომებით ჩაერთვნენ, მათთვის ეს იყო სახალისო და საინტერესო სამუშაო, თანაც გაკვეთილებისაგან განსხვავებული აქტივობები, რაც ხელს უწყობს მოზარდებში ცოდნის
გაღრმავებას, დაინტერესებას და მოტივირებას..
საგნობრივი ღონისძიებების და პროექტები
2013- 2014 სასწ.წელს განხორციელებული
ი ს ტ ო რ ი ა შ ი
დაგეგმილი
ღონისძიება
|
განხორციელების
დრო
|
კლასი
|
დისკუსია ,,რატომ ხდება კონფლიქტები?’’
|
19-09-2013
|
მე-8 კლასი
|
,,27 სექტემბერი- ჯვართამაღლება და აფხაზეთის დაცემის
დღე’’
|
27- 09-2013
|
მე-8 კლასი
|
პროექტი ,, გავუფრთხილდეთ ბუნებას’’
|
10-10-2013
|
მე-6 კლასი
|
დისკუსია ,, რას ნიშნავს ვიყო ტოლერანტი?’’
|
22-10-2013
|
მე-6 კლასი
|
ღონისძიება,, დავითობა’’
|
7-02-2014
|
VI-VIII-IX კლასები.
|
სასკოლო ღონისძიება,, 25 თებერვალი’’
|
25-02-2014
|
მე-6,მე-9, მე-10,მე-12 კლასები
|
პროექტი,, რა? სად? როდის?’’
|
25-03-2014
|
VIII- IX-X-XI-XII კლასები
|
სასკოლო ღონისძიება,, 9 აპრილი’’
|
9-04-2014
|
მე6, მე-8 კლასები
|
სასკოლე ღონისძიება ,,26 მაისი- საქართველოს დამოუკიდებლობის
დღე’’
|
23-05-2014
|
მე-6-7-8-9 კლასები
|
დისკუსია,, რამდენად დაცულია ბავშვთა უფლებები მსოფლიოში
და საქართველოში?’’
დოკუმენტური ფილმების ჩვენება
|
2-06-2014
|
საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.
|
საკლასო ვიქტორინა ისტორიაში
,, ომი და მშვიდობა’’
|
30.05.2014
|
მე-8 კლასი;
ვიქტორინა-სააზროვნო დავალებებით და აქტივობებით,
ძირითდი თემა ომი და ომებს შორის პერიოდები მსოფლიო ისტორიაში.
|
ინტელის გეგმით განხორც. პროექტი,,ჩვენი შექმნილი ისტორია’’
წიგნის სასკოლო პრეზენტაცია
|
10- 06- 2013
|
მე-10 კლასი
|
აღნიშნულ სასწავლო
წელს მოსწავლეებთან ერთად დაიგეგმა და ჩავატარეთ ისტორიული სასკოლო ღონისძიებები,რომლის მიზანი იყო მნიშვნელოვანი ისტორიული თარიღების, მოვლენების და პიროვნებების შესახებ მოსწავლეების ინფორმირებულობა, თუ რატომ არის
უქმეები, დასვენების დღე მაგ : 9 აპრილი, 9 მაისი, 26 მაისი, 12 მაისი.. ასევე აუცილებელია
ქვეყნის ისტორიაში მომხდარი მოვლენების და პიროვნებების გაცნობა ყველა საფეხურის მოსწავლეებისთავის,
ვინც დიდი როლი შეასრულა ქვეყნის გაერთიანებისათვის, თავისუფლებისათვის და გადარჩენისთვის
ბრძოლაში მაგ: დავით აღმაშენებელი, ანდრია პირველწოდებული..ამასთან, ღონისძიებების
დაგეგმვაში მნიშვნელოვანი იყო თვითონ მოსწავლეების
მონაწილეობა და მათი დიდი შრომა.
გარდა ისტორიული თარიღებისა ჩავატარეთ ინტელექტუალური
ვიქტორინა მე-8 კლასში, სასკოლო ინტელექტუალური
ღონისძიება, დისკუსიები, პრეზენტაციები ისტორიულ თემებზე, სადაც მოსწავლეები დიდი
ინტერესით და მონდომებით ჩაერთვნენ, მათთვის ეს იყო სახალისო და საინტერესო სამუშაო, თანაც გაკვეთილებისაგან განსხვავებული აქტივობები, რაც ხელს უწყობს მოზარდებში ცოდნის
გაღრმავებას, დაინტერესებას და მოტივირებას..
Комментариев нет:
Отправить комментарий