2014-15 სასწავლო წელს საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრაზე დავგეგმეთ საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებში ჩაგვეტარებინა კვლევა, რომლის მიზანიც იყო გამოგვერკვია ისტორიასა და გეოგრაფიაში რა ტიპის სამუშაოები/ აქტივობები უჭირთ ყველაზე მეტად მოსწავლეებს, ამისათვის შევადგინეთ სქემა რაც საგნების სპეციფიკიდან გამომდინარე აუცილებელ კრიტერიუმებს მოიცავდა და ყველა მოსწავლეს მიეცა საშუალება ინდივიდუალურად აღენიშნა შესაბამისი პუნქტი. სრული რაოდენობა ორივე საფეხურის მოსწავლეების არის 63 მოსწავლე, კვლევის შედეგები ოქტომბრის პირველივე კვირას გამოირკვა.
ჩვენი დავალება კი ასე გამოიყურება
ისტორიის სწავლის პროცესში
რა არის
რთული ან რა გიჭირს ისტორიის სწავლის პროცესში?
1. ტექსტზე
მუშაობა
|
|
2. დამატებითი
მასალების მოძიება
|
|
3. თარიღების დამახსოვრება
|
|
4. თხრობის/ აზრის ან შინაარსის გადმოცემის
პროცესი
|
|
5. საშინაო დავალებების შესრულება
|
|
6. მსჯელობა და საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება
საკითხის ირგვლივ
|
|
7. წაკითხულის გააზრება/ ტექსტის ანალიზი
|
ბ) რა არის
რთული ან რა გიჭირს გეოგრაფიის სწავლის პროცესში?
1.
ტექსტზე მუშაობა / ტექსტის
ანალიზი
|
|
2.
დამატებითი მასალების მოძიება
|
|
3.
რუკაზე მუშაობა/ რუკის ანალიზი
|
|
4.
თხრობის/ აზრის ან შინაარსის გადმოცემის პროცესი
|
|
5.
საშინაო დავალებების შესრულება
|
|
6.
გაკვეთილზე მოწოდებული ინფორმაციის დამახსოვრება
|
|
7.
გრაფიკებზე/სქემებზე/დიაგრამებზე მუშაობა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий